Bones vacances d'estiu!!!
Des de l'equip de la biblioteca de l'institut volem desitjar-vos unes bones (i fresques) vacances d'estiu i, per supost, unes vacances plenes de lectures fantàstiques, emocionants i divertides.
Ens veiem a setembre!!!!
LA MANCHA CON MINÚSCULA El pasado jueves 4 de abril tuvimos nuestro cuarta sesión d...